کامپیوتر نظری
کامپیوتر نظری

کامپیوتر نظری

آموزش ساخت ربات تلگرام

ربات تلگرام چیست؟

روبات تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه است که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام طراحی شده است. کاربران میتوانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات های تلگرام در ارتباط باشند، این ارتباط میتواند در یک مکالمه شخصی و یا در یک گروه ایجاد شود. شما میتوانید ربات خود را با استفاده از API تلگرام و از طریق درخواست های HTTPS مدیریت کنید.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای عملی خرید لپ تاپ

این ماجرا به یکی از برنامه های روزمره تبدیل شده است. دوستان، آشنایان و همکاران تقریبا هر روز از من درباره خرید لپ تاپ، سوال می پرسند و می خواهند بدانند چطور می توانند یک «لپ تاپ خوب» بخرند. 
پاسخ همه این سوال ها یکی است. من به آنها می گویم حتی با وجود تمام تلاش هایی که چینی ها به کار می بندند، هنوز از نظر فنی هیچ لپ تاپ بدی ساخته نشده است. از نظر تکنیکی لپ تاپ بد یعنی شما پولتان را برای خرید چیزی هدر بدهید که به کارتان نمی آید، یعنی پول بی زبان را برای خرید لپ تاپ صورتی رنگ هدر بدهید، یعنی خرید لپ تاپ قسطی از یک فروشنده بی انصاف. 
پس بی خود وقت عزیزتان را صرف اسم و برند لپ تاپ نکنید. وقتی می خواهید این همه پول خرج کنید قبل از هر چیز باید تکلیفتان را با خودتان معین کنید. از لپ تاپتان چه انتظاری دارید و قصد دارید با آن چه کاری انجام دهید؟ پس کلید حل معما فقط پیش خودتان است. 
ادامه مطلب ...

راهنمای خرید لپ تاپ ؛ حقایقی مهمتر از مارک لپ تاپ !

اگر حوصله خواندن این همه متن را ندارید توصیه می کنم تجربیاتی که در انتهای پست نوشتم رو ۱ بار مطالعه بفرمایید .

در این مقاله تمرکز اصلی روی مواردی است که حین خرید لپ تاپ باید آنها را جدی گرفت به علاوه تجربیات نویسنده در این زمینه . در مورد برند ها و مارک های مختلف در این مقاله زیاد صحبت نشده چون این مسئله بیشتر به توانایی مالی خریدار بر می گرده و اینکه تکنولوژی ساخت لپ تاپ ها آنقدر به هم نزدیک شده که در عمل آنقدرها هم فرق نمی کنه که چه برندی بخرید . خب مسلما هر شرکت برای اینکه از دیگر رقبای خود عقب نیفته ، مدل های مشابهی با لپ تاپ های رقیب داره . حالا این وسط برخی شرکت ها متد های تبلیغاتی خاص خود را دارند . برخی روی قیمت ، برخی روی ظاهر و برخی روی امکانات جانبی متنوع ، مانور می دهند . واقعیت ( از نظر من ) اینه که برند ها خیلی با هم فرق نمی کنند . هدف اینه که تمرکزتون رو روی مسائل مهم تر جمع کنید .

بعد از خواندن راهنمای خرید لپ تاپ فکر می کنم با من هم عقیده شوید !

 

ادامه مطلب ...

بهترین مارک لپ تاپ چیست ؟

آیا شما هم در انتخاب بهترین مارک لپ تاپ دچار تردید شدید ؟  نگران نباشید . تعداد شرکت هایی که به تولید لپ تاپ های با کیفیت مشهور هستند زیاد نیستند . اگر همین الان دارید به شرکت های تولید کننده لپ تاپ فکر می کنید احتمالا این برندها به ذهنتون می رسه : Dell , Apple , Toshiba , HP , ASUS,Sony و یا Acer . در مورد این برندها نمی توان شک کرد چون همه این مارک ها جزء بهترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیا هستند و شما تقریبا چاره ای جز خرید این برند ها ندارید .

 

ادامه مطلب ...